با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی

محمد سلطان حسینی؛ لیلی خاوری خراسانی؛ مجتبی قاسمی سیانی

دوره 9، شماره 2 ، بهمن 1400، ، صفحه 47-31

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.55820.1473

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر انواع اخبار نامطلوب (اخبار نامطلوب مرتبط با ارزش‌ها و اخبار نامطلوب مرتبط با عملکرد) در منفوریت برند محصولات ورزشی بود. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و جامعه‌ی آماری پژوهش، کلیۀ استفاده‌کنندگان از محصولات ورزشی در دانشگاه کردستان بودند که نمونه‌ی آماری 550 نفر انتخاب شد. به منظور مقایسۀ 2 نوع اخبار نامطلوب، ...  بیشتر